14 Aralık 2008

Örgü Çantalar

Tatil olmasına rağmen oldukça yorucu ve yoğun 9 günü geride bıraktık. Yarın yine rutin işler başlayacak. Sağlık olsun diyorum. Bu tatilde bu güne kadar yapmadığım mutfak işlerini gerçekleştirdim, zorunlu olarak tabi. Malum Kurban kestirdim (çok zor oldu benim için, gerçekten gözyaşlarımı tutamadım) eve getirdikten sonra parçalama, dağıtma, kalan kısımların yapılacak yemeklere göre hazırlanması vs. anlayacağınız herşey üstümden geçti. Aslında geleneksel olarak sürekli heryıl yapılan bu kurban olayına ben hiç taraftar değilim ama bildiğiniz gibi annemi kırmamak ve alıştığı ritüelleri sürdürmek amacıyla sesimi çıkarmıyorum. Allah ona uzun ve sağlıklı uzun ömür versin, ben bu işleri yapmaya razıyım.

Arefe günü yıllardır heveslendiğim ama bir türlü gerçekleştiremediğim Baklava yapımını evde gerçekleştirdim. Gözümde büyüttüğüm gibi değilmiş.Bu tarifi
Hünerli Bayanlar sitesinden aldım. Aslında annem yıllarca bize yaptı yedik, yardım ederdim ama hiç baştan sona kendim uygulamamıştım. Güzel oldu, artık istediğim zaman yaparım. (Gelsin kilolar:))Tatilde örülecek, işlenecek, yapılacak muhtelif projelerim vardı, hiçbirini elime alamadım ve anladım ki eğer çalışmasam tüm zamanımı ev ile uğraşarak kafayı yiyeceğim. Evet arkadaşlar umarım herkes güzel bir tatil geçirmiştir.Bu sitede gördüğüm değişik örgü cantaları ekliyorum, seversiniz umarım.






9 yorum:

Şirin dedi ki...

süper çantalar... nerden buluyorsun böyle güzel şeyleri.. gizli kaynağın var belli nazlığım:))

Serra dedi ki...

O ev islerinin sonu gelmez, insan ne pisirise onu yer karni gene doyar; ne utulerse onu giyer diyorum ben kendime son gunlerde. Yeter ki kafasi da bedeni de dinc olsun. ee kafayi dinc ve saglikli tutmak icin hobilere vakit ayirmak lazim. :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel çantalar bunlar, yine güzellikleri bizlerle paylamışsın. Mutlu haftalar dilerim canım.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlım, ne kadar yorulduğunu tahmin edebiliyorum, neyse Allah yardım ediyor canım. Allah kabul etsin, kurban işi oldukça yorucudur. Baklavan tadında nice bayramlar olsun canım, sevdiklerinle beraber. Çantalar harika, ben de keçeleşmiş üüüüüüü zamanından kalma kazakları belki bir gün...diye bekletip duruyorum. Modeller çok güzelmiş, aklıma yazdım. Ömür biter ev işi bitmez anacım, en iyisi evden atmak kendini dışarı, evin içinde oldukça iş bitmiyor.
teyzemi ve seni öpüyorum

Tijen dedi ki...

Ben eflatunla sondaki çiçekliyi çok sevdim. Rengarenk ne güzel!

one ben bir sey dedi ki...

Nazlışım,
modem arızası ,sonrasında adsl kopukluğu bir sonrasında servis sağlayıcı ile sorun daha sonrasında bilgisayarın wirelessı tanımaması ki şimdilerde bırakınca kesilme sorunu yani bebek gibi yanında oturmamı gerektiriyor :)yüzünden pek ortalarda değildim sonrasında malum bayram ....öffff pek meşhur ve meşgulum yaw :)
neyse yarım işlerimi bitirmeye çalışıyorum yayınlayacağım ....
güzel oluyorlar gibi ...
çantalar harika mavili ve en alltaki favorilerim...rapor sonu :)
sevgilerimle

Damak Tadı dedi ki...

Çok şık çantalar bunlar Nazlı'şım..Bende 2.ve sonuncuyu çok beğendim..Gönlüne sağlık canım..


Sevgilerimi gönderiyorum..

Admin dedi ki...

Nazlim cantalar harika guzeller, evdeki kazaklar kullanilabilir dusuncesini doguruyor hemen.
Kurban kesmisin Allah kabul etsin canim, Nice guzel bayramlarin tekrarini dilerim.
Nazlim bana biraktigin yorumda sormusun buradaki bayramlari, malum calisanlar isine gucune devam ediyor genelde, cok ziyaretcisi olanlar bayram izni kullaniyor, boyle haklarimiz var tabii.
Benim ziyaretcilerimde oluyor, kurulan yemek sofralarinda biraraya gelince biraz olsun anliyoruz bayram oldugunu, onun disinda yinede buruk oluyor insan.
Kocaman sevgi ve selamlar gonderiyorum sana canim, cok optum...

Marifetane hobi dedi ki...

Kalpler imanla gönüller huzurla dolsun.Saadetler hepinizin olsun.Ne kurulan bağlar bozulsun.Ne de dostlar unutulsun.Cumanız mübarek olsun.Hayırlı geceler.