16 Mart 2017

DEKUPAJ KEK FANUSU

Uzun süredir bir kek fanusu yapmak istiyordum. Bu hafta sonu çok ucuz bulduğum bu fanusu alarak birkaç kat boyadım, Kuruttuktan sonra daha önceden hazırladığım dekupaj resminin 3 adet fotokopisini çektirip hazırladım. Tüm figürleri tek tek kestim. Derinlik kazandırmak  için dekupaj hamurunu açtım ve resimleri üzerine yapıştırdım. Model bıçağı ile kenarlarından keserek birinci katını tamamladım, fanusa yapıştırdım. Ardından 3 boyutlu görünüşü elde etmek için ikinci hatta bazı figürlerde üçüncü kez hamur açıp resim yapıştırdım ve dikkatlice fanusun üzerindeki resimlerle buluşturdum. Bu işler objeyi gerçek, canlı bir görüntü veriyor.

Sadece resimlerin kesimi zaman aldı, diğer uygulamalar çabucak bitti. Hamur kabartmadan sonra puantiyeleri ekledim hepsi bu. Ben sevdim ilk denemede, yakınlarım bana da bana da demeye başladı. Birkaç tane daha yapmam gerekecek.

Hiç yorum yok: