5 Eylül 2007

Keseler





Yukarıdaki fotoğrafları görünce nette,dikiş makinasını açmalı, evdeki tüm artık kumaşları çıkarmalı ve bu keselerden yapmayı denemeli diye düşündüm.Düşünmeyle olmuyor tabi. Kurdele nakışı heryerde güzel gözüküyor ama bir kırlentte ya da örtüde olduğu zaman yıkama problemi çıkıyor. Doğal olarak kurdelelerin şekli bozuluyor ve eski haline döndürmek mümkün olmuyor. Onun için daha çok böyle küçük objeleri süslemeli diye düşünüyorum.
Son iki gündür bir türlü sayfamdaki yorum kısmındaki problemi halledemedim. Neden böyle olduğunu da malesef çözemedim. Böyle bir sorun yaşayan varmı aranızda bilmiyorum. Eğer varsa lütfen e-mail'ime çözümü ile ilgili bir not gönderirse sevinirim. Beta versiyonun bazı sorunları var, kullanımı kolay ama istediğiniz değişiklikleri kolayca yapamıyorsunuz maalesef. Sorunu halledemezsem mecburen klasik şablona döneceğim. Bloga ilk başladığımdan beri epey bir yol katettim. Deneme yanılma yolu ile birçok şeyi öğrendim ve gerçekten çok bilgilendim, bu da beni mutlu ediyor. Sorunu bulup düzeltmedikçe de rahat edemiyorum. Bunun da altından kalkacağım bir şekilde. Sevgiler hepinize

6 yorum:

Admin dedi ki...

Nazlicim yorum birakabiliyorum, demekki problemi cozmusun. Bu Rene Descartes in unlu cumlesi gibi oldu:)))
Canim keseleri gorunce aynen bende senin gibi dusundum, Ah bir vakit bulabilsem neler yapacagimda. Sen boyle guzel aplike, yama isleri, kese ornekleri yayimladikca icim gidiyor.
Nazlicim mutlu, saglikli gunler dileklerimle...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ortadaki keseye bayıldım. Harika gerçekten. Kim yapmışsa ellerine sağlık.:))

akçahan dedi ki...

Ah.. bu vakitten bende hiç olmadı ki zaten.. Okul biter bitmez işe girdim, ardından evlilik, ardından çocuk ve de dvam eden yoğun iş temposu, artık emeklilik zamanlarında sağlıklı olursak bakacağız.Bu arada, bu hoş keselere diyecek yok, çok şirinler... Kurdele cinsi de önem arzediyor mu acaba Nazlı, ben havluları falan yıkıyorum, birşey olmuyor. sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Sevgili Nazlım ziyaretin için teşekkür ederim.Şuan Ankara dayım küçük oğlum Safa nın askerlik yoklamasında Ankara ya sevk edildi.Salıdan beri Ankarada muayene rapor işleri ile uğraşıypruz.Yarın heyete girecek.Hayırlısı artık.Anneciğinin ellerinden öperim sevgiler selamlar...munevce

nazlica dedi ki...

Sevgili Hatice,ben zamanı mı iyi kullanamıyorum, tembelmiyim bilemiyorum. İnşallah sen zaman yaratabilirsin. Teşekkürler canım.

İncegül 2.nciyi ben de çok sevdim, çılgın desenler kategorisinde.Ufak artık kumaşlar,kenar danteli,sutaşı vs değerlendirilebilir, denemeye değer gözüküyor.

Semanur kurdelenin cinsi önemli olabilir tabiki.Dilerim emekliliğe kalmaz hobbylerine vakit ayırabilirsin. Emekli olunca da torun baktırırlar, unutma:)))

Münevver yorumun beni sevindirdi. Safa'ya kolaylıklar diliyorum. Umarım sorunsuz ve hayırlısı ile bu görevini de tamamlar.Gençlerin önünde engel çünkü askerlik.

Serra dedi ki...

Ucu de harika. Simdi beni de bir endise aldi, masa ortusu islemeye basladim kurdela nakisi ile, yikayinca bozulacaksa yandim. :(