28 Ağustos 2007

Kırkyama Motifler



30 Ağustos nedeniyle 1 günlük tatili hafta sonu ile birleştirerek yine bir kaçamak yaptım. Tatil demek biraz zor çünkü tatil demek benim için farklı yöreleri gezmek, yeni mekanlar keşfetmektir. Evdeki sorumluluklar aynen devam edince sadece farklı mekanda ve havada geçirilen birkaç günden ibaretti yaptığım. Ama yine de memnunum. Aslında rutin insanı geriyor ve mutsuzlaştırıyor. Rutini bozmak, en azından hafta sonları mümkun olduğunca uzaklaşmak gerek diye düşünüyorum.

Nette rastladığım ve çok beğendiğim kırkyama motif fotoğraflarını slayt olarak ekledim. Umarım başarılı bir gösteri olur. Ben bayıldım bu motiflere. Aslında beğendiğim herşeyi yapmak istiyorum:))) Annemin tabiri ile maymun iştahlımıyım bilmiyorum. Herbirşeyi başlayıp hepsini yarım vaziyette saklamaya çalışmak oluyor maymun iştahlılık. Bir heves başlıyorsunuz gerisini getiremiyorsunuz. Ben biraz öyleyim galiba. Saymayayım şimdi yarımlarımı:)) Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.

Not: Yorum sayfasında sorun var, bugün bakamadım. Yorum bırakmak isterseniz Slayt'ın altındaki View All Imagens tuşunu kullanabilirsiniz.