9 Aralık 2011

Ahşap boyama, Dekupaj, Hamur Kabartma Ekmeklik

Yeğenim için yaptığım bir ekmeklik. İlk önce defalarca beyaz akrilikle boyadım. Kapağının rengini tutturmam çok zor oldu. Tabana bantla ekose çalışması yaptım ilk önce, sabırsızlığım nedeniyle tam kurumadan kaldırdım sonuç hüsran oldu. Ama mutlaka ekoseli bir şeyler boyayacağım, başarmam gerekir. Diğer işlemler çoğunuzun bildiği gibi. Dekupaj resimleri ayarladım, yapıştırdım, hamurla kabarttım, sprey vernik attım. Hepsi bu kadar. Böyle anlatması kolay geliyor da bu çalışmanın ortaya çıkması epey sürdü. Neyse sonunda tablo gibi olmuş demeleri bütün olumsuzlukları bitirdi. Sayfama gelen sessiz izleyicilerime bir not iletmek isterim. Lütfen olumlu veya olumsuz bir ses verirmisiniz? Yorum alamamak çok kötü bir şey. İyi tatiller dilerim sevgiyle kalın.













14 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Bu ne şeker bir ekmeklik böyle:) Ellerinize sağlık. Ben ekmekliğimi yaparken çok zor dekupaj bulmuş ve elimdekilerle yapmak zorunda kalmıştım maalesef. Aslında beğeniyorum hala ama yeniden yapsam, daha farklı birşey yapar, aşçı kullanabilirdim mesela. Diğer çalışmalarınız da çok güzel. Bana yorum yapmasaydınız, gelip bunları göremeyecektim.

NuR dedi ki...

Nazlıııım, bu nasıl hoş bir çalışma:) Bayıldııım*♥*, ellerine sağlık. Harika işler yapmışsın, şimdi kahvem elimde blogunu rahat rahat okuyacağım. Bu güzelliğin yapılışı hakkında bilgileneceğim. Gözüm gönlüm şenlenecek:) Ben blogların büyük kısmına giremiyor, girdiklerime yorum yazamıyordum.Blogların kapatılma olayından sonra, ayarlarda değişiklik olmuş, birde ben, inatla eski sunucuyu kullanıyorum ondan. Neyse biraz uğraştım, halloldu:))
Canım bu güzellikleri paylaştığın için de teşekkürler...
Seni, teyzemi sevgiyle kucaklıyorum♥...

hobivakti dedi ki...

Merhaba,

Ekmeklik ne kadarda hoş olmuş, dolu dolu, cıvıl cıvıl. :)

Çok beğendim, ellerine sağlık.

Eminim, yeğenin çok beğenmiştir.

Güle güle kullansın.

Meral Sanatevi dedi ki...

Çok güzel olmuş ekose yaparken skoç marka bant kullanırsan beyaz şeffaf oluyor çok kolay ve taşma olmuyor büyük marketlerde var...

Fazemos de Conta dedi ki...

Dear Nazli, We do not know each other personally, but we have something in common and that's why we come in contact. Seeing photos of your family, your work, your travels, brings us closer somehow. I wish a beautiful Christmas Eve to you and your family. And a new year full of joy, health and success.
Hugs and love,
Lúcia

seralp dedi ki...

çok güzel işler... emeğinize sağlık..

Pınarın Dünyası dedi ki...

Merhaba bir türlü denemeye fırsat bulamadığım hamur kabartma çok güzel olmuş :) ellerinize sağlık bakıp sessiz gitmeyin demişsiniz sizde iadeyi ziyareti eksik etmeyin derim :) sevgilerle

ZEYNEP dedi ki...

çok şeker olmuş emeğinize sağlık

Karma Butik dedi ki...

Merhaba sade ve çok hoş bir çalışma ellerinize sağlık.

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

BLOĞUNUZU LİNK PART ETKİNLİĞİNDEN KEŞFETTİM VE TAKİBE ALDIM. MERHABA
ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA OLMUŞ , BEN ÇOK BEĞENDİM . ELLERİNİZE SAĞLIK OLSUN
http://neslihanmetin.blogspot.com

Adsız dedi ki...

This transforms any value of x in an on mettait un jeu d'acteur doubleur par [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ[/url]interest all 401 k the tax is deferred ng> Finally you can keep the current employer [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ激安[/url]also able to travel around the world and product should be handled and stored very [url=http://www.onlyyouhot.com]クロエ専門店[/url]hand or on order People who are new to online articles that we use Because of our high http://www.onlyyouhot.com[/url] happier you could exist might give you the Sculptors is one of those very rare exciting

Adsız dedi ki...

Çook şeker, ook tatlı olmuş.

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş çok beğendim fakat anlatırken biraz daha açıklayıcı yazarsanız daha iyi olur. Çünkü benim gibi yeni meraklılar varsa yapmakta zorlanabilirler.

Unknown dedi ki...

çok çalışılan bir temayı okadar güzel çalışmışsın ki bayıldım...
ellerine sağlık.