14 Ağustos 2011

Dekupaj Çalışmaları


Haftasonu yaptığım iki çalışmanın fotoğrafları var aşağıda. İlki cam tabağa peçete dekupaj çalışması. Peçeteyi tersten yapıştırdıktan sonra kat kat beyaz enemal boya ile boyadım. Nedense peçete çalışırken çok zorlanıyorum. Yırtılmalar, kopmalar, bozulmalar oluyor. Söküp tekrar tekrar çalıştığım oluyor. Bunda da hatalar var ama pes ettim, bıraktım. Sanıyorum peçetelerin kalitesizliğinden kaynaklanıyor. Burada da iyi kalite desenli peçete bulmak oldukça zor. Diğeri de cam şişeyi yine kat kat boyadım ve fotokopi olarak aldığım resimleri yapıştırarak bir kompozisyon oluşturdum. Niyetim hamurla kabartmaktı ama yeterli kopya almadığım için ve beklemeye de sabrım olmadığından vazgeçtim. Dekupaj tutkalı ile resimlerin üzerinden tekrar geçip, sabitledim ve vernik attım.







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Muito lindos os seus trabalhos.
beijos
Sula

Lúcia dedi ki...

I loved the plate... wow!!
Bye