12 Temmuz 2011

Dekupaj ve Boyama çalışmaları

Yazlıkta ortama rengi uymayan bir ayakkabılığım vardı. Siyah olduğu için sadece beyaz ile değiştirebileceğimi düşündüm. Silip temizledikten sonra mumladım birçok yerini. Sonra 4 kat boya sürdüm, 2 gün bekledim, boya kemikleşince bulaşık teli ile bilinçli olarak eskittim. Alttaki siyah renk çıktı. Daha sonra deniz kabukları dekupaj resmini kesip yapıştırdım ve hamurla kabarttım.
Şarap sepeti olan hasır sepeti de beyazla 2 kat boyadım kuruttum. Kelebek dekupaj yaptım ve hamurla kabarttım.
Evde değişiklikler yapmayı severim, vakit olunca da hep aklımda olan bu işleri yazlıkta hallettim. Öncesi sonrası durumunu bir türlü beceremedim. Hep işler bittikten sonra fotoğraflamak aklıma geliyor.






1 yorum:

ecerce dedi ki...

dolap harika olmuş, ellerinize sağlık, sepetiniz de çok güzel:)