18 Ağustos 2008

Dantel Örtüler

Geçen hafta uzaklara gitme planlarım kaybolunca, en azından 1 haftalık bir tatil yapayım diye yazlığa gittim. Rutin işler devam ettiği için de fazla tatil gibi olmadı ama yine de denize girmek, mekandan uzaklaşmak iyi geldi. Bu süre içerisinde gezemedim blogları doğal olarak, umarım herkes iyidir. Epeydir dantel eklemedim. Aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz örtüleri içerisinde en ilginç olanı kedi severler için eklediğim kedili örtü. Hepinize çok iyi bir hafta diliyorum.



















5 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Nazlışım,hepsi birbirinden şık ve emek isteyen örtüler..)Fakat içlerinde biri var ki,ben resmen vuruldum ona..Sanırım tahmin edebilmişindir..En alttaki'!!

Canım,yinede kısa süreliğine olsa yazlığa gidebilmişsin..Keşke gönlündeki yere gidebilseydin..Sağlık olsun sen yine gidersin inşallahh!!

Kocaman öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum..)

Adsız dedi ki...

Dantel örmesini bilseydim bu güzel örtüleri hemen örmeye başlardım.

Damak Tadı dedi ki...

Nazlı'şım,
Serin ve sıcaklardan uzak güzel bir hafta diliyorum sana canım..


Sevgiler..

Sônia Maria dedi ki...

Hello, friend,
Your blog, as always, beautiful!
Hugs with affection,
Sonia Maria

(Em Português do Brazil)
Olá, amiga!
Seu blog, como sempre, lindo!
Abraços com carinho,
Sônia Maria

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlım, ne iyi etmişsin, bence her cuma kaç deniz kenarına. Kedili örtü çok şeker, pisicik de benim maçonun bebekliği, büyüyünce renkleri koyulaşıyor.İstanbul çooook sıcak, bugün sert bir rüzgar başladı, sanırım yağmur geliyor, ahhhh inşaallah.... seni ve tonton teyzemi öptüm