4 Ocak 2008

Nakış Masa Örtüsü





Yukarıda fotoğraflarını gördüğünüz, sarma ve çarpı (ortadaki) tekniği ile yapılmış cıvıl cıvıl şömen ve masa örtüleri ile yeni yıla merhaba demek istedim. Renkli işlere bayılıyorum, aksesuarlarla bütünleşince insana baharı anımsatıyor.

Koca bir yılı devirdik, bir yaş daha olgunlaştık. 2007 yılında çok önemli olaylar oldu, bunları hepimiz ezberledik zaten. Gülümsemeniz için Dünyada olan matrak olayları eklemeyi seçtim. Umarım aşağıdaki olaylar sizi gülümsetmeyi becerebilir.
2007’nin matrak olaylarından bazıları şunlar:
-Peru’da sarhoş yayaların, sarhoş sürücülerden iki kat daha fazla ölümlü kazaya yol açtığı ortaya çıktı. Yapılan araştırmada ayrıca, başkent Lima’daki taksi şoförlerinin çoğunun ehliyetinin sahte olduğu saptandı.
-Suudi Arabistan’da bir adam, bir erkek tarafından sunulan televizyon programını yalnız başına seyrettiği gerekçesiyle karısını boşadı. Sebep, program sunucusunun erkek olmasının yanı sıra aileden olmamasıydı.
-Çin’de karısı ve annesine tahammül edemeyen adam, karakola sığınmak istedi, talebi reddedilince de hapse girmek için bisiklet çaldı.
-Mısır’da bir kadın, sudan sabundan hoşlanmayan kocasının pis kokmasını gerekçe göstererek boşanan ilk kadın oldu. Mahkeme, karısının ısrarına rağmen yıkanmayan adamı haksız buldu ve boşanmaya onay verdi.
-İngiltere’nin başkenti Londra’daki bir Tayland lokantasından sokaklara duman yayılmasını kimyasal terör saldırısı sanan polis sokağı ablukaya aldı, mağazalar kapatıldı, evler boşaltıldı. Sonradan, dumanın mutfaktaki acılı yemeklerden geldiği anlaşıldı.
-İtalya’nın Palermo kentinde belediye başkanının 110 ehliyetsiz otobüs şoförüne iş verdiği ortaya çıktı. Belediye başkanı, ehliyetsiz sürücülere karşı şimdilik bir şey yapılamayacağını söyledi.

9 yorum:

Beyhan dedi ki...

Nazlı'cığım;
Örtüler gerçekten de cıvıl cıvıl.Hepsi çok hoş özellikle mavi ağırlıklı olana bayıldım.
Hoşça kal.

Admin dedi ki...

NAZLIM ORTULER GERCEKTN BAHAR GIBI, CIVIL CIVIL.
KOMEDI OLAYLAR DA COK HOS, INGILTERE SON ZAMANLARDA MAALESEF BOYLE PARANOYAK OLDU, BIZ TURKIYE OLARAK NE YAPALIM DUSUNSELER YA.
CANIM SENIN ICIN MIMI NIN RESMINI KOYACAGIM SAYFAMA, KISA BIR SURELIGINE, SEN ALTINA GORDUM YAZINCA DA KALDIRACAGIM, SEVGILER KOCAMANINDAN.

Admin dedi ki...

NAZLICIM MIMI NIN RESIMLERINI KOYDUM, BAKABILIRSIN. SEVGILER...

NuR dedi ki...

Canım Nazlım, örtüler çok zarif, matrak olaylar konusunda güzel memleketim, büyük ara dünya birincisi olur. Mısırlı hanımı kutluyorum:)) o koku çekilmez valla

Nalan Kaplan dedi ki...

Masa örtüleri çok güzeller Nazlı'cığım.Sevgiler...

one ben bir sey dedi ki...

Nazlışım,
bu rengarenk örtülerle erken baharı getirmişsin harikalar hepside ,
Dünyada neler oluyor hepside traji komik ama türkiye birinciliği kimseye kaptırmaz şöyle bir düşünürsek ...
sevgilerimle

faziez dedi ki...

Tatlım ortuler bır harıka bellı kı zevklı bırı seçmiş...Selam ve sevgıler...
knitting-faziez.blogspot.com

Serra dedi ki...

Daha once gelip bu harika orneklere bakmis, yorum yazamadan gitmistim. Cok kibar hepsi de. Bulup bizlerle de paylastigin icin tesekkurler.

Adsız dedi ki...

sevgili nazlı merhaba örtüler gerçekten çok şık.bende renkli cıvıl cıvılişleri çok severim zevkli seçim. sevgiler