27 Temmuz 2007

Nakışlı Rengarenk Örtüler




Ne araştırmaya ne de üretmeye mecalim kalmadı sanki.Şikayet etmek istemiyorum.Bir teze göre şikayet ettiğim şartları değiştirmek için tam aksini düşünerek, öyleymiş gibi davranmam gerekiyormuş. Yani benim şimdi ne kadar serin, oh hava da pek güzel falan demem lazım, dayanabilmek için. Olacak işmi yani? Çalışamıyoruz, uyuyamıyoruz, klima altında sürekli kalamıyoruz (nefret bişi), günde birkaç kez giysi değiştiriyoruz, giysilerimiz yıkanmaktan eskidi:))) Daha ne diyeyim.Böyleyken Bloğum için özel bir faaliyet gösteremiyorum malesef.Hepinizden özür diliyorum, arşivde ne çıkarsa karşıma eklemeye çalışıyorum. İyi bir tatil ve ertesinde iyi bir hafta diliyorum.

8 yorum:

fazi dedi ki...

merhabalar...selam ve sevgıler....
orgukeyfi.blogspot.com

fazi dedi ki...

tatlım merhabalar ne guzel ortuler bunlar...selam ve sevgıler...

Serra dedi ki...

Cok guzel iki ortu de. Zaten kimsenin ugradigi yok bloglara. Olu sehir oldu bloglar dunyasi. Sen de sicaklara ragmen yazin tadini cikart derim. sevgiler

Adsız dedi ki...

sevgili nazlı sıcaklar hepimizi bunalttı .sizin oraları düşünemiyorum.haklısın . kendini üzme arkadaşım hepimiz aynı durumdayız.bol serinlikli günler diliyorum. sevgiler

Şirin dedi ki...

Nazlıcığım;
Bugünlerde hatta aylarda aynen senin değindiğin düşünce değiştirme çalışmalrı yapmaktayım... Olumsuz düşünceler olumsuzlukları çoğaltıyor... Bunun için kitaplar araştırmaya koyuldum. Bulabildiklerimi okuyarak kendimi yeniden eğitmeye çalışıyorum... yazı da sevelim kışı da diyelim her ne halde olursak olalım... Yaratılanı severim yaradandan ötürü... gerçi bu küresel ıısınmayı tanrı yapmadı ama kullarını tanrı yarttı... Napalım düzelir düzelir... İnsanların aklı başına gelir... Dünya daha güzel olur... Olur mu? OLUR OLUR:))))

Rengarenk dantel dedi ki...

bakıyorum da adaşcım bi ara enim girdiğim bunalımların aynısına girmiş :) ben baya toparladım kendimi sanırım o tezi uygulamışım farkında oolmadan :P biraz işe geç geldim biraz erken çıktım sonra işlerin azalması 3 aylar derken baya toparladım kendimi. 3 ayların neetkisi var dersen oruç tuttum o kadar kolay olduki korakcak bişe yokmuş en güzelide sıcaktan neredeyse hiçö bunalmadım. bi çay tiryakisi olup görünce içen ( yaz günü bile ) inanılmaz dercede extradan ısınıyo bunu anladım yaa. bnece dene :)

Damak Tadı dedi ki...

Nazlışım,Allah yardımcımınız olsun canım.Burası bu sabah biraz serindi ve bir ohh çektik ama yine sıcaklar bastırdı.Bizler hiç alışkın olmadığımız için fenalık geçiriyoruz resmen.Tekrar Allah yardımcımınz olsun canım.
Örtüler yine çok şıklar gönlün esağlık Nazlışım.

Kocaman öpüyorum seni.

Admin dedi ki...

Nazlicim, ben tatildeyken cok guzel ortu ornekleri yayinlamisin.Hepsini tek tek gezdim.gonlune saglik canim. Sana serin esintili gunler dilerim, sabret az kaldi:))
Gonulden sevgilerimi gonderiyorum.