25 Haziran 2007

Kaneviçe Modeller











Hepinize iyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum. 3 günlük kısa bir tatil yaptım,kitap okudum, denize girdim ve yine kürkçü dükkanına döndüm:))) Bunu bulamayanları düşünerek şükür diyorum. Zaten beni birşeyler bunalttığı zaman,hep daha kötüsünü aklıma getirerek sakinleşirim.



Yukarıdaki kaneviçe ayakkabı tabanları çok ilginç geldiği için taşıdım buraya, yapan olurmu bilmiyorum. Abartı geldi bana.Tek renkli bir kaneviçe yapmak istiyorsanız ilk fotoğrafta gözüken desen oldukça güzel gözüküyor derim. Aslında biliyorum yaz mevsiminde insanın birşeyler örmesi, işlemesi falan zor. Hele bu yıl imkansız gibi. Herşey tersine döndü sanki. İstanbuldaki ısı rakkamlarını duyunca artık insanlar yazlık diye Adana'ya falan gelecekler diye düşündüm.Herkesin işi zor, evler daha serin gibi. Dışarı çıkmamak daha akıllıca. Serinlikler diliyorum hepinize.

8 yorum:

Berceste dedi ki...

Burada kış var, buraya buyrun! Nasıl özledim sıcakları... Kalorifer yaktım sabahtan biliyor musun? O yukarıdaki kırmızı nakışlı örtüde gözüm var, ben evde oturmuş blackwork yaparken, çooook iç açıcı bir renk olarak göründü gözüme :)

Serra dedi ki...

Tek renk kanavice bekledigimden guzel gorunuyor ama isi cok tabi. Yalniz boyle guzel, kumasa dkince kaba durmayacak ortuler hazir satiliyor mu Turkiye'de de acaba?
Terlikler bana da abarti geldi, buyuk ihtimal festival, sergi gibi birseyler icin yapmislardir, yoksa eliyle isleyip o kadar emegi ayagina gecirmek kolay olmasa gerek.
Sicaklardan millet ne yapacagini sasirmis, kolay gelsin herkese. Buraasi da sicak ama o kadar kotu degil.

ev perisi;) dedi ki...

Hakikaten çok ilginç bu tabanlar paylaşımın için sağol arkadaşım...
Muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Nazlışlışım örtü çok şık görünüyor ama benim gözüm tabanlarda kaldı desem..)))Buna benzer bir terliği yurt dışı gezisinde görüp çok sevmiştim,ama alamamıştım.Nedeni ise parmak arası oluşu ve beni gıdıklıyor olması idi.Keşke alsaymışım çok üzüldüm şimdi..)))
Harikasın canım benim..Dikkat et sizin oralar çok sıcaktır şimdi..Bizler yanıyoruz işe gidip gelirken canım..
Çok öpüyorum seni Nazlışım..

Sevgiler.
Gül/d.tadı

Tuhfe dedi ki...

İnşaallah bir kez daha dinlenme fırsatı bulursun.
İnsan kıyamaz böyle emek verilen bir tabanı kullanmaya! İlginçler, terliğin üstü işlendiğine göre altı neen işlenmesin! Tek renk kanviçe çok zarif duruyor gerçekten.
Güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Nazlı'cığım günlerdir sana yorum yazmak için uğraşıyorum.Asla yorum sayfan açılmıyor.Senin gibi bazı arkadaşlarımın sayfalarında da aynı sorunla karşılaştım.Nihayet şimdi açıldı.
3 gün de olsa iyi geldiği belli tatilinin.Biz İstanbulda bugün çok rahatladık,Allah sizlere sabır versin bu yaz.
Öpüyorum seni...
BEYHAN

Sanem dedi ki...

Nazlı'cım bu terliklere yazık ya, yani aslında kanaviçeye yazık. Bu terlikler giyilmez, anca duvara asılır. Kıyamam valla.
Sıcaklara gelince artık normal geliyor bana, o kadar harap oldu kü dünya, nerde artık normal dört mevsimler.

evcilik dedi ki...

modeller çok şirin.bende kaneviçeyle ilgileniyorum.uğrarsanız sevinirim.