11 Haziran 2007

Farklı Uç Danteller












Bugün, örgü yapmayı seven ve tığ işi bilmeyen arkadaşlar için çift mille işlenebilen uç dantelleri örnekleri paylaşmak istedim. Gayet kolay gözüküyor, yine dantel ipliği ile belki de (tam emin değilim) çorap milleri kullanarak yapılabilir. Ben hiç denemedim, tığ işinden daha kolay diye düşünüyorum. Sadece ortadan başlanan bir küçük denemem olmuştu çorap milleri ile, devamını getirmedim. İlk fırsatta tekrar denemeyi istiyorum. Bu bir fiskos örtü olabilir ya da şömen olabilir. Yeterki isteyelim, yapamayacağımız şey yok. Hepinize mutlu ve sağlıklı bir hafta diliyorum.

7 yorum:

one ben bir sey dedi ki...

Nazlışım,
Hakiketan nefis bir paylaşım hiç aklıma örgü ile dantel yapmak gelmemişti denemek isterim doğrusu,bu arada yağmurlu ama yinede serinletmeyen bir günden merhaba :)
Sevgilerimle

Admin dedi ki...

Nazlicim merhaba
cok degisik ve guzel modeller, paylasim icin cok tesekkurler canim.
Nasil yapabiliriz pek anlamadim, normalde bu orneklerden bebek hirkalari ormustum,ama kenar danteline nasil uygulanir bir dusunmem lazim.
Sanirim onumuzdeki sonbaharda bir hayli yapacak is birikti, malum yaz ayi evde pek kalinmiyor.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Nazlışım,
Canım bu tür örtülerden örüp kenar yapıyorlardı ben görmüştüm.Tek özelliği ise hafif kolalı olmasıydı.Görüntüsünü sorma muhteşem şıklıkta idi.
Benim kuzenim böyle ince kenarlardan renkli(limon küfü gibiydi)örmüştü.Kumaş ve iplik aşağı yukarı aynı tonlara yakın olunca inan çok şık duruyord.
Gönlüne sağlık Nazlışım benim.

Sevgiyle kal.

Hesna dedi ki...

Nazlıcığım modeller çok güzel paylaşımın için teşekkürler.Yatak takımlarındaki dantel örneklerini çok beğendim ayrıca. Harikasın canım.
Sevgiler
Hesna

Şirin dedi ki...

Çok değişik... Beş şişin ikisini kullanmak fikri ilginç:) Soranlara ne dieyceğiz... Beş şiş al, ikisinle ör:))) Yine fark atmışsın Nazlıcığmı... Nerden buluyorsun bu kadar çekici modelleri...

ev perisi;) dedi ki...

Selam canım nasılsın?

akçahan dedi ki...

Benim hiç bir denemem yok ama Nazlıcığım, çok güzel görünüyorlar.Sevgiler, Teyzeme selamlar.