27 Şubat 2007

Dantel Yastıklar






Dantel yastıklar herzaman farklı güzel gözükür bana. Artık birçok şeyde eskiye dönüş başladı.Hepimiz herşeyimizi kendimiz halletme yolunda oldukça istekliyiz, enazından deniyoruz diye düşünüyorum.Bloglara bakıyorum kariyer yapmış, evli, çocuklu birçok kadınımız hem elişi yapmaya çalışıyor, türlü türlü ekmek, pasta, yemek deneyerek herşeyi hijyen, doğal ve ekonomik olarak elde etmeye çalışıyorlar. Bu beni çok sevindiriyor. Zamanı iyi planlayarak herşeyi yapmak mümkün. Meraklı ve iddialı insanları çok severim, çünkü üretkendirler, farklı fikirleri vardır, yaratıcıdırlar.Yastıktan nerelere geldim:)) Dantel yastıkları seviyorsanız işte size 3 güzel model. Belki yapmak istersiniz. Hepinize her işinizde kolaylıklar diliyorum.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Nazli' cim gene cok guzel yazmissin. Dedigin gibi becerememe diye bir sey yok aslinda, onemli olan denemek, ve pes etmemek. Bu her konuda gecerli, haklisin.
Cok sevgiler
Sanem

Hesna dedi ki...

Nazlıcığım Sanemin söylediği gibi ne güzel yazmışsın. Artık herşeyde eskiye dönüş var ve bencede eskiden yapılan elişleri çok daha zevkli.
Nazlıcığım dantel yastıkların üçüde çok güzel canım.Dantelin yeri bir başka.

Sevgiler
Hesna

Tuhfe dedi ki...

Seninle aynı fikirdeyim. Kadınlarımız çok hamarat, onlara imreniyorum. İyi bir hafta diliyorum Nazlıcığım.

Serra dedi ki...

Gunun yorgunlugunu atmak icin birebir ustelik bu isler de. Ben yapmayan, hatta burun kivirip bu isleri begenmeyenlere hayret ediyorum. Kacirdiklarini bir bilseler.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlım,
Benim de annemin zoruyla ördüğüm ananas model yastıklarım var daa...kimbilir hangi bohça içinde. Nedense dantel yastığı uyduramadım evin dekorasyonuna. El işleri benim için bir çeşit terapi oluyor, hemde dediğin gibi üretmek keyif veriyor. Seni ve teyzemi koccaman öptüm

Admin dedi ki...

Merhaba Nazli'cim yastiklarin hepside cok guzel, semasi ile yayinladigin bir baska guzel, paylasimlarina tesekkurler canim. Sevgilerimle...