27 Kasım 2006

Kırkyama Güzellikler




Kırkyamaya benzer çalışmalardan oluşan fotoğraflarla neşeli bir haftaya başlamak istiyorum.Tamamen evde bulunabilecek artık kumaşların değerlendirilmesi ile neşeli, insanın içini ısıtacak değişik amaçlarla kullanılabilecek, farklı objeler ortaya çıkarılabiliyor. Yeni yıl yaklaşırken el emeği ufak armağanlar yapmayı istiyorsanız alternatif olabilir diye düşünüyorum. Yaratıcılık, değişik alanlarda ve değişik yoğunlukta, her insanda var olan bir özelliktir. Var olan yaratma potansiyeli, hayata geçirilebilir, aktif edilebilir. Bunun için gerekli olan şey, gerekli ortam ve şartların hazırlanmasıdır. Umarım bu ortam ve şartları bulabilirsiniz. Hepinize çok iyi neşeli, sevgi dolu bir hafta diliyorum...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay ne şirin şeyler! Bir tanesi seçeyim de benim olsun dedim.. Başaramadım... Hepsini de aşırıyorum... Gerçekten çok güzel ve yapılabilir şeyler(!)... Bu şey(!) de ne demekse... Bugün anlatım güçlüğü yaşıyorum galiba... Pazartesi günüme renk kattın; sağol Nazlıcığım!

Adsız dedi ki...

Yine çok cici şeyler paylaşmışsın sevgili nazlı emeğine sağlık...
üretkenlikte sınır yok şahane...

Adsız dedi ki...

Nazlışım,
kurabiyem bunlara bayıldım evdeki parçalar değerlendirilerek nefis şeyler çıkar ortaya yeterki hayal gücü ortaya koyulsun
favorim zencefil adam zencefil adama da oldu bitti bayılırım
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Nazlıcım merhaba
yine harika şeyler yapmışsın eline sağlık hepsi birbirinden şirin.
Gerçektende insanın kendi ürettiği şeyleri sevdiklerine hediye etmesi, hediyeyi daha da anlamlı kılıyor.

sevgilerimle
hesna

Adsız dedi ki...

çok şirinler harikaten.
Hele kardan adama bayıldım:)
sevgiler
Ozlem

Serra dedi ki...

zencefilli kurabiye olanina bayildim, buralarda sukran gunu zamanlari daha da bir cogaliyor. Zencefilli kahveler, kurabiyeler, tatlilar, vs.

incikboncuk dedi ki...

hakkaten de yılbaşına çok az kaldı. şimdiden hazırlıklara başlamak gerek. ay ne yapsak acaba?

Adsız dedi ki...

sevgili nazlı,içlerinden birini seçemedim. ne güzeller.hepsi benim olsun. teşekkürler .hoşca kal

Adsız dedi ki...

selam bloguna candanın sayfasından geldim çok güzeller hepsi . yapma isteğini artırıyo bloglardaki güzel görüntüler boş zamanlarımızı boş boş geçirme diyolar sankı sanal sayfalar:)) hayırlı güzel günler dilerim

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlım,
El emeği, göz nuru ile yapılmış küçücük bir hediyenin yeri bambaşka. Modeller harika, hepsi birbirinden şeker. Aslında yeni yıla da bişey kalmadı, elimizi çabuk tutmak lazım
Sevgiyle kal

Damak Tadı dedi ki...

Nazlışım,
Hepsi birbirinden güzel bunların paylaşımların için çok teşekkürler canım.
Bu tür güzellikleri görünce çok hevesleniyorum fakat yapma imkanım ne yazıkki yok.Bu tür şeyleri yapan minik bir dükkan var bizim evin yakınlarında..Harika şeyler var arada bakıyorum ve kendimden geçiyorum adeta.))

Canım benim elimden gelse neler yapacamda gelmiyor,bu konularda çok beceriksiz biriyim nedense.((

Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum.Herşey gönlünce olsun..Teşekkürler..