12 Kasım 2006

Fiskos Örtü




Örtüyle ilgili sadece bu fotoğraf var elimde. Geçen Kurban Bayramında bir yakınımın evinde görüntülemiştim. Oldukça kolay, kalın naylon iplikle yapılmış, uçuşan bir örtü. Bu fotoğrafla model çıkmaz diye düşünüyorum ama belki fikir verebilir. Ben de üretim olmayınca stoklardan birşeyler eklemeye çalışıyorum maalesef.Beni çalıştıran ilham perim bir süreliğine seyahate çıkmıştı, hala da dönmedi:))) Hepinize mutlu bir hafta diliyorum, sıkıntılardan uzak. Posted by Picasa

10 yorum:

Serra dedi ki...

Yoo Nazli, yaratici bayanlar bundan cikarirlar ornek. Gobege bunlari yaparlar, aralarini da gerektigi kadar bol birakirlarsa zxaten ornek bir basaldi mi sonu geliyor.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlım,
Kozalıklı, valla örülür de niyetlenmek lazım tabii...Bu aralar bende de heves var da, icraat yok, hiç bir iş çıkmıyor elimden, geçici bir şey herhalde
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Güzeeeeeel ve muhteşem bir hafta diliyoruuuum.

Adsız dedi ki...

NAZLIŞIMMM,KURABİYEM
MUHTEŞEM ....
KOLAY DİYORSUNDA AKİDENE GÖRE KOLAY MI ACABA?
ÇOKK ÖPÜYORUM

Adsız dedi ki...

sevgili nazlı vallahi bu ilham perileri tatile çıktı galiba benimkilerde bana hiiiiç uğramıyorlar. bi dönseler geriye.güzel haftalar.

Damak Tadı dedi ki...

Ohh ohhh maşaallah,41 kere maşaallah..Nazar değmez inşallah..Başka ne denirki tatlım benim.Ellerine sağlık Nazlışım canım..Bence dantel bilenler şimdi örneği çıkartmışlardır bile çaktırmadan.)))O güzel yüreğine sağlık senin,kurban olurum ona ben..
Sana ve ailene mutlu bir hafta diliyorum..Sevgiyle kalın..

Beyhan dedi ki...

Bizim periler toptan firar ettiler galiba.Gerçi benimki akşam haberleri sırasında biraz görünüp kaçıyor ama geçen kış olduğu gibi öremiyorum.Şimdiye kadar kaç tane şapka,atkı kazak örmüştüm...
Elimde bir hırka oyalanıp duruyorum.Ahh hepimiz aynı apartmanda olsaydık ne örerdik ama:)))

akçahan dedi ki...

Bu modele balıklı deniyordu yanılmıyorsam Nazlıcığım ve pek de kolay sayılmaz ayrıyetten, Candan'a katılıyorum. Sevgiler, iyi geceler, tonton teyzeme selamlar.

Serpilce dedi ki...

Sevgili Nazlım,
Ne oldu bizlere böyle hepimizde bir isteksizlik var.Yaz dedik oda gitti kış geldi .Gecelerde uzun ama bendede bir isteksizlik var.
Umarım en kısa zamanda toparlanırız.
Ayrıca fiskosda çok güzel yapanların ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Siteniz çok güzel elinize sağlık