7 Ağustos 2006

Sehpa Örtüleri

İyi bir hafta dileğiyle başlamak istiyorum. Abartısız çok uzun ve şimdiye kadar yaşamadığımız kadar sıcak bir Pazar gününü sağ salim kapattık. Sıcağın insanlar üzerindeki etki mekanizmasının, onları öfkeye, kırıcı hatta darp yapmaya ,cinnet geçirmeye kadar çeşitli psikolojik rahatsızlıklara yol açtığı bir gerçek.En azından aşırı, alışılmamış sıcağın insanları tamamen stres’e soktuğu, yorgunluk, mutsuzluk ve bıkkınlık yaptığı bilimsel olarak kanıtlanmış. Varın siz tahmin edin durumumuzu. Hal böyle olunca birşeyler üretebilmek çok zor. Onun için eldeki mevcutları paylaşmaya çalıştım bugün. Beyaz örtüyü çok beğeniyorum, belki kışın deneyebilirim, yapmayı istediklerimin arasında bekliyor şimdilik. Güllü birşeyler gördüğüm zaman Serra'yı düşünmemek mümkün değil. Dantel üstadı bu güllü şablonu kimbilir kaç türlü şekle sokar, çeşit çeşit alternatifler yaratır sizin için. Güllü desen sevenler için ekledim.Hepinize esintili günler diliyorum, en çok buna ihtiyacımız var gibi geliyor bana:)))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili Nazlı iyi bir hafta olmqasını dilerim bende tabiki dedigin gibi bol esintili...
Nazlım alttaki söledigin Can Dündar ın yazısını okudum gercekten cok güzel bir yazı bir yuerlerde ümitlerinde var oldugunu anlatıyor.insaallah bu arzulara gerceklesir..
sehpa örtüleride mutfak havlularıda cok güzel.yegenımın ceyizini hazırlıyoruz.bizde mutfak havlularına ince dantellerden diktik cok güzel oldu.insan kullanırken zevkle kullanıyor...annenin sıhhati iyidir umarım.sevgi ve selamlar..

one ben bir sey dedi ki...

Nazlışım iyi bir hafta diliyorum,çokkk öpüyorum kurabiyemi güller hakikaten güzeller:))))

Serra dedi ki...

Bu sema ben de de var, masa ortusu /buyukce bir fiskos olacak sekilde bir ortu yaptim ama tam yuvarlak degil, kare de degil yaptigim. Bir ara paylasirim ama ugrasip yapilacak sey degil. Adamin gozlerini mahveder, surekli ornek takiplemek lazim. Cok guzel oldugu dogru, insanin ici gidiyor ya.

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel. Çok çok beğendim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

GÜLLERİ SÖYLEMİŞİMDE ÖRTÜYÜ UNUTMUŞUM HAKİKATEN BURADAN BİLE GÜZELLİĞİ İŞİN HARİKALIĞI GÖRÜNÜYOR.ÇOKKK ÖPÜYORUM KURABİYEMİ ŞİMDİ DAHA ÇOKKKK:))))))

Tuhfe dedi ki...

Merhaba Nazli,

Ortu bir harika. Firsat bulursam kizima yapayim (zor biraz). Tesekkurler paylasimin icin.

Sevgilerimle.