17 Haziran 2006

Babalar Günü




Kuşkusuz tüm babalar, baba adayları ve gelecekte baba olmayı isteyenler için çok anlamlı ve mutlu bir gün Babalar Günü. Koskoca bir ömür, bir insan yetiştirmenin tüm zorluklarına rağmen hayata gülümseyen gözlerle bakan ve daima çocuğunun gözünde gerçek bir kahraman olabilmeyi başarmaya çalışan tüm Babaların BABALAR GÜNÜ Kutlu olsun.

Babamı 18 yıl önce bir kalp krizi neticesinde sonsuzluğa acılarla gönderdik, o günden beri tüm Babalar Gününde hep hüzünlenirim. Onu kaybettiğimizde o kadar acı hissettim ki, ölmek istedim, ondan ayrılmak istemiyordum. Sağlıksız ve yorucu koşullarda çalışarak alınteriyle çocuklarına ekmek getiren, zor zamanlarımızda daima yanımızda olan, engelleri aşmamızda yardım eden, otoriter bir duruşa sahipmiş gibi görünüp, aslında yufka yürekli olan,görünmeyen kocaman iki elle her zaman arkamızda hissettiğimiz canımız, babamızdı. Hala burnumun direği sızlıyor, zamansızdı hem de çok. Bunun için Tren yolları hep hüzün sanki, HATIRALAR'daki ayak seslerini çalan merdivenler gibi....

Nur içinde yat Babacığım, seni çok seviyorum.

Ayrıca tüm gençlerin geleceği için çok önemli olan sınavda başarılı olmalarını ve amaçladıkları Üniversitelere girebilme şansını elde edebilmelerini yürekten dilerim.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ NAZLI YAZINI İÇİM ACIYARAK OKUDUM.HERBİRİMİZDE BİR KAYIP VAR CANIM. MEKANLARI CENNET OLSUN. ÇOK TEŞEKKÜRLER.GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN. ALLAH BENİM OĞLUMA VE BÜTÜN SINAVA GİREN ÇOCUKLARIMIZA YARDIM ETSİN. BENİ SEVİNDİRDİN CANIM .SEVGİYLE KAL

Serpilce dedi ki...

Sevgili Nazlım,
Babacığına allah rahmet eylesin nur içinde yatsın.Mekanı cennet olsun.
Sevgiyle kal.öptüm.

nisan dedi ki...

Mekanı cennet olsun...

Şirin dedi ki...

Biliyorum bizi bir yerlerden izliyorlar! Hiç de gittiklerini düşünmüyorum! Ben de babamı uzun süredir görmüyorum ama bu O'nun beni görmediği anlamına gelmiyor! Bu güzel duygularını da bugün de duyar babacığın emin ol! "Zaman" denilen kavram bence bizi oyalamakdan başka bir işe yaramıyor! Zamansızlıklarda bizi izleyenlere selam olsun!

http://www.blogcu.com/ikibin6/

Elifce dedi ki...

Canım benim, mekanı cennet olsun! Bende hep ölümden sonraki hayata inanırım ve bizleri izlediklerini düşünürüm. Bu düşünce beni rahatlatır... Yinede Nazlı, babalar gününü kutluyorum...
Bu arada taşınacağım için hazırlık yapıyorum sakın gelemeyişim yanlış anlama canım..