27 Mart 2006

Maraş Nakışı

Kategori: Nakış Göz nuruyla işlemeler işlenir Ya simle bezenir, ya gümüşlenir İşlenirken neler neler düşlenir Sırma, oya ve danteli Maraş’ın demiş şaiir, ne güzel de söylemiş değilmi?Yukarıda gördüğünüz Çanta Maraş işi tekniğiyle Leman tarafından yapılmış. Artık tanıyorsunuz Lemanı.Üniversitede iken bu projeden oldukça iyi bir not almış sanırım. Kadife üzerine yaptığı nakışı, Ankaralı bir çanta ustası çok şık bir çanta haline getirmiş.Lemancığım sağolsun bir çok farklı tekniklerle yaptığı işlerden fotoğraflar göndermiş. Bu güzellikleri sizlerle paylaşacağım. Lemanın şansı bol olsun diyorum ve sizlere iyi bir hafta diliyorum.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok çok güzel olmuş.
Sevgiler,

Murat Çakır dedi ki...

Çok şık duruyor yapanların ve bizlerle paylaşanların elleri dert görmesin.

Serra dedi ki...

Leman'in eline saglik. Degisik isler oluyor boyle. Bu tarzi seccadelere filan da isliyorlar degil mi?

Adsız dedi ki...

Yapanın ellerine sağlık çok hoş olmuş ... Kumru ile ilgili yazıyı blogumda bulabilirsiniz arkadaşım sayfa 7 de kısaca şöyle diyim kumrular eş degiştirmez kumrular hiçbir zaman başkasının yuvasına girmez kumru kolay memnun olur içinde bulundugu duruma uyarlar kumru gibi sözüde kumrunun bu özelliklerinden gelen sözcükmüş .Herkese kumrular gibi bir aşk ve evlilik diliyorum :)

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlıcım, sevgili Petunya'nın güzel dileklerine ben de katılıyorum.Çook güzel, zarif, modası hiç geçmeyecek bir çanta olmuş, Maraş işini çok severim, pul parıltı sevdiğim malumunz:)))
Leman'ın ellerine sağlık, aldığı notları hak etmiş.Paylaştığın için sağol, öptüm kocaman:)))

Adsız dedi ki...

Lemanin ellerine saglik.Süper olmus

Adsız dedi ki...

Nazlış harika bi iş hiç görmemiştim antika gibi duruyor bence iyi saklanmalı,lemanın ellerine sağlık,iyi bir hafta diliyorum:)Sevgilerimle:)

akçahan dedi ki...

Harika olmuş. Maraş nakışının ortaokul yıllarından beri hayranıyım. Hem Leman'ın, hem de çanta ustasının ellerine sağlık. Şair de ne güzel ifade etmiş, şairin de, senin de yüreğinize sağlık Nazlıcığım!..

Gamzeli dedi ki...

Merhaba,

Ne kadar güzel çantalar böyle...

Serpilce dedi ki...

Çok şık olmuş.Lema'nın ellerine sağlık. iyi günlerde kullansın.
Şanşı bol olsun.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş yapanın eline sağlık.