26 Ocak 2006

İmren

ategori: Örgü Kış mevsimindeyiz diye herhalde yün işleri ağır basıyor. Fazla kullanamama rağmen Sevgili Nagihan'ın bloğunda çok güzel tarif ettiği bu bereyi ördüm. Aslında tatilde aynı örneği görmüş ve zamansızlıktan çıkaramamıştım ve tabiki aklım takılıp kaldı. Sonra demek kısmetmiş Nagihan'da görünce çocuklar gibi sevindim ve hafta sonu yaptım. Burdan teşekkür ediyorum kendisine. Bereye isim bulma konusunda fazla düşünmedim, imrenerek ördüğüm için İmren koydum adını.Arkadaşlar bu soğuk kış günlerinde mutaka bir tane örün çünkü farklı duruyor.

12 yorum:

Serra dedi ki...

Imrendik zaten sen de de gorunce. Herkes bereler sapkalar oruyor, masallah. Rengi hele tam imrenmelik. Verecegiz artik anneme bir siparis daha. Gule gule kullan Nazli, cok guzel gorunuyor, kullanmamazlik yapma bence. Yoksa gelir kaciririm bereni. :))

NuR dedi ki...

Nazlıcım, ellerine sağlık, güzel model, renk harika, güle güle kullan. Adana'da hava alışık olmadığınız kadar soğuk, şık beren seni ısıtsın:))) Öptüm kocaman.

Adsız dedi ki...

elıne saglık sevgılı Nazlı cok guzel olmus ıyı gunlerde kullan sevgıler

Adsız dedi ki...

Nazlı ellerine sağlık. Rengide çok güzelmiş.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Bizide imrendir.Mutlaka bende bir tane deneyecegim.Güle güle kullan Nazlicim...

Adsız dedi ki...

Bizide imrendir.Mutlaka bende bir tane deneyecegim.Güle güle kullan Nazlicim...

Elifce dedi ki...

Nazlı harika olmuş bayıldım. Nargihana ve sana teşekkürler paylaştığın için. Yalnız renk süper ya.Burda olsan banada örürmüsün derdim :) Çünkü çok güzel örmüşsün eline yüreğine sağlık canım...

Adsız dedi ki...

Bende Nagihanda görünce denemeyi düşünmüştüm bu bereyi ,sendede görünce iyice heveslendim,çok güzel olmuş eline sağlık Nazlıcım.

Adsız dedi ki...

Nazlıcım super olmuş .Ellerine sağlık:))Bu bereyi takki Adanaya gelirsem seni tanıyabileyim nasıl fikir:)))) öptüm:)))

incikboncuk dedi ki...

Nagihan çok güzel anlatmış, sen de de harika uygulamışsın. İyi günlerde kullan. soğuk kış günlerine canlılık getirmek için renk harika

Serpilce dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Ellerine sağlık çok güzel olmuş.İyigünlerde kullan.
Sevgilerimle.

nagice dedi ki...

canım ya valla biraz yoğunum ya girsemde yorum yazamıyorum ama en son alttaki örneği görmüştüm doğrusun bir kaç gündür uğrayamamışım sana.siparişleri yetiştirme derdi,anneannemin hastalığı filan..çok özürdilerim.
ellerine sağlık.bayıldım.harika olmuş.bir çok anlaşılamadı mailine karşılık yapmış olmana çok sevindim.güle güle kullan.girydikçe beni hatırla..