26 Ekim 2005

[Nakış] Lalezar

Kategori: Nakış Bu örtüyü Şifon türü bir kumaş ile yaptım. Üzerine çizdiğim desenin altından nakış ipeği ile yaprakları çapraz (hasır işi) olarak işledim.Kumaşın ön yüzünde motif kenarları düz dikiş gibi gözüktü ve altda çalıştığım renkler motife dolgunluk verdi.Oldukça kolay ve zevkli bir çalışma oldu. Kenarlarını da naylon iplikle oyaladım.Motifim laleye benzediği için Lalezar ismini seçtim.Hepinizin bildiği gibi Lalezar Lale Bahçesi anlamındadır.

--
Posted by NAZLICA to Nakış at 10/26/2005 01:33:00 PM

7 yorum:

manolya dedi ki...

Örtü çok güzel ellerine saglik. Yazilari okuyamiyorum, renk çok açik geliyor. Sanirim sen islemissindir. Ellerine saglik.
Sevgiler

akçahan dedi ki...

Çok zarif Nazlıca.Ellerine sağlık.

NuR dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Çook ama çook güzel olmuş. Valla nakışın yeri bambaşka. Renklerde, kenar oyasıda hepsi güzel. Güzel, mutlu günlerde kullan.
Sevgiyle kal.

Tuhfe dedi ki...

Basit mi dedin! çok titiz çalışmışsın. Kenarları çapraz hasır işi yaptım yazmışsın ben onun nasıl yapıldığını bilmiyorum. İğne oyası gibi gelmişti bana. Lale motifine bayılrım.

ev perisi;) dedi ki...

ismi çok beyendim! güle güle kullan...

nagice dedi ki...

harika çalışmışsın ellerine sağlık..

NAZLICA dedi ki...

Manolya uyarın için teşekkürler, benim ekranımda yazılar okunuyor (gözlük kullandığımdan olabilir), ama en iyisi fontu büyüteyim ben.
Akçahan, Nur beğenileriniz için teşekkürler, sizler de çok güzel şeyler çalışıyorsunuz.
Tuhfeciğim, çapraz çalıştım diye motiflerin içi için söylemiştim.Kenar basit bir tığ oyası.
Şükran ve Nagihan yorumlarınız mutlu ediyor. Sağolun.