29 Mayıs 2007

Güllü Örtüler






Aslında güllü modeller Sevgili Serra'nın uzmanlık alanı. Yukarıda iki adet oldukça kolay güllü örtüler var. Siz de seviyorsanız gül motiflerini bu modeller alternatif olabilir diye ekledim.

Bildiğiniz gibi hafta sonu hasta ziyareti için 2 günlüğüne Adana'dan ayrılmıştım. Herşey yolunda gitti şükür. Kısa sürede çok özlediğim birçok insanı ve hastamı görmek yorgunluğuma değdi ve büyük değişiklik oldu. Hastamızın tahmin ettiğimden çok çok iyi olması beni oldukça rahatlattı. Çoğunlukla uzaktaki akrabalarımızı dostlarımızı hep telefonla ararız ama kalkıp gitmek gönüllerini almak, birlikte vakit geçirmek inanın daha iyi oluyor. Hepinize bıraktığınız mesajlar için çok teşekkürler ediyorum. Sağolun. Sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum.

9 yorum:

NuR dedi ki...

Canım, ben de merak ediyordum. Hastanın iyi haberi, özlem gidermen beni sevindirdi, Allah şifa bekleyenlere yardımcı olsun. Uzun güllü çok zarifmiş, kopyaladım bileeeee. İyi bir hafta dileklerimle hepinizi öpüyorum

ev perisi;) dedi ki...

Hastanızın daha iyi olması bizleri de mutlu etti Nazlıcığım;))
Şifalar olsun inşallah...

akçahan dedi ki...

Hastanı merak edip gelmiştim iyi bir haber almak sevindirdi beni Nazlıcığım. Güzel bir iki gün geçirmene de ayrıca sevindim.

Gül dantelde daha bir güzel duruyor, teşekkürler Nazlıcığım.

Şirin dedi ki...

Bu güllüler tam benlik... Döne döne zevkle bıkmadan yapabildiğim tek dantel modeli nedense hep gül desenli oluyor... Var bunda bir hikmet... Çok güzel paylaşımlar yine Nazlıcığım... Sen de olmasan inan danteli unutacağım sanki bu sıralar... Dantel gibi zarif bir güzellik sayende hep gözönümde... Hevesimi diri tutuyoır...

Admin dedi ki...

Merhaba Nazlicim,
Hastanin iyi haberlerine cok sevindim, darisi kizimin arkadasinin basina insallah. Ornekler cok hos canim, tesekkurler paylasim icin.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Nazlışım,
Hastanın iyi haberine çok mutlu oldum.Dilerim tüm şifa bekleyen hastalara Allah yardımcı olur.
Kare güllü örtüden bir arkadaşımın annesi bana örmüştü..Sayfana da çok yakışmış hepsi.Gönlüne sağlık canım.
Tüm güzellikler seninle olsun.

Sevgiler

nagice dedi ki...

allah herkesin hastalarına şifa versin inşallah..
örnekler çok zarif.görüşmek üzere

Nalan Kaplan dedi ki...

Çiçekli motifler söz konusu olunca benimde favorim güller oluyor :)Bu örneklerde çok güzel Nazlıcım.

Hastanıza çok geçmiş olsun sağlığı daha iyiymiş sevindim.Sağlıcakla kal...

Serra dedi ki...

Insanin kendi gozuyle gormesi gibi olmuyor telefonda konusmak. Hastanin da iyi olmasi sevindirici, acil sifalar dilerim.
Gullu ornekler aslinda Seruhan'in uzmanligi ama iste ben de kenardan koseden uzmanlasmak icin ugrasiyorum. :)
Sevgiler